Senem19 Sydcan41 ameliyat olana kadar açılmadı dedinizya gözünden çapak akıyormuydu peki ameliyat olana kadar yoksa görünürde birşey yokmuydu damar tıkanması olmasına rağmen
Sydcan41 Senem19 capaklanma ve goz yasarmasi disari ciktgmzda ozellikle ve sabahlari hozu kapaniyodu nerdeyse bazende gozu sisiyodu kizarip surekli capaklanma vardi yani
Senem19 H12345 tıkanıklığın açıldığını nasıl anlıyoruz gözündeki o sarı akıntı durduğunda açılmışmı oluyor acaba
H12345 Senem19 galiba evet çünkü göz doktoru bunu kullanım geçmez ise gelin demişti şuanda ne sarı o akıntı kaldı nede sulaaniyor. Inşallah tekrar olmaz
NurNaz Senem19 canim belirtisi nasil benim bebegim de 3 aylik tek goz kenari aglamis gibi hafif su geliyor az bise orada kuruyunca capak gibi oluyor sizinki nasildi
Senem19 NurNaz benim bebeğimde fazlaca sarı iltihap gibi akan sümük gibi sünen göz pınarlarının içinden göz bebeğini dahi kaplayan kirpiklerini birbirine yapıştıracak kadar çok akan bir sıvıydı kuruyunca kuru çapak oluyor fakat göz pınarlarından devamlı sıvı kıvamlı olarak akıyordu ve gözü fark edilecek şekilde şişti. ama bildiğim kadarıyla çapaksız göz sulanmasıda o damar tıkanıklığından oluyor çünkü doktor bana bu damla çapağı geçirir damarı açmaz göz sulanması durduğunda tekrar gel geçene kadarda masaj yap demişti
NurNaz Senem19 benim bebegin tek gozunde gozunun bitiminde az sulanma oluyor sulanan yer kuruyor her defasinda siliyorum temiz tutuyorum masaj peki nasil yapıliyor doktora gotursem goz doktoru mu cocuk doktoru mu bakar anlar
Bsekvnz Düzenli damla ve bol masaj ile bi kaç ayda geçti bizimde doğuştan tikaliydi, içinizi ferah tutun ve ellerinizin temiz olduğundan emin olup masaj yapın bize öyle demişti dr. Geçmiş olsun.
fatmanur_yakup Senem19 çok geçmiş olsun kuzum hiç bilgim yok Rabbim tez zamanda şifasını versin inşallah ❤️ göz muanesi için hangi doktora götürdünüz acaba çoçuk doktoru mu göz doktoru mu
Seher26ikra dorukalim yok hayır 2 sn ne işe yarar en az iki dk kadar yap dedi uyurken yaptım hep bende
Senem19 NurNaz göz doktoruna götürün o göz damar tıkanıklığından oluyor işte benim kızımın çapaklanması geçti sizin tarif ettiğiniz gibi sulanması hala var ara ara oluyor doktor 1 yaşına kadar tekrar tıkanabilir masajı 1 yaşına kadar aksatma günlük 50 defa falan yap tekrar olmasın dedi. Masajıda göz pınarının olduğu yerden kaşın başlangıç hizasından acıtmıycak şekilde işaret parmağınızla bası uyguluyorsunuz ve buruna aşağı eğimli bir şekilde indiriyorsunuz göz torbalarımız olurya o yöne doğru 2 saniye bası uygulayıp elinizi kaldırmadan göz torbasına masaj yapar gibi aşağı doğru çekiyorsunuz ama siz doktora bir gösterin belki tarif ettiğim masaj şeklini anlayamamış olabilirsiniz yanlış masaj yapabilirsiniz belki bir zararı olur geçmiş olsun
Elooo Senem19 canim merhabalar hic korkma 1 yasina kadar suresi var goz cukurlarina parmaginla vakum gibi bastir cek masaj yap her aktikca ama her aktikca azicik bile aksa ilik suyla cukurlardan disa dogru temizle gecmemesi icin sebep yok 🤗
Esmataha Senem19 canım benim oğlumda doğduktan bi hafta sonra başlamıştı her emzirmede göz yaşı kanallarına masaj yapıyorum çok şükür geçti tamamen 41 günlüğüz şuan, YouTube’dan açıp masaj tekniklerini izleyebilirsin, geçmiş olsun.
NurNaz Senem19 tamam canim goturecegim cok tesekkur ederim internnete arastirdim kasin basladigi yerden burun yanindan asagi dogru doktor hareket yapiyordu video da bende o gunden beri evde yapiyorum capaklanmasi azalti ama su ara ara geliyor hala