Senem19 benim kızımında doğduğundan beri sol gözü dediğiniz gibi önce doktorumuz netria diye hatırlıyorum bi damla verdi o baya işe yaramıştı sonra yine aynı oldu 4 aylık olunca göz doktoruna yönlendirdi göz damarı tıkalı masaj yapacaksın %99 açılır damar dedi bende yapıyorum masajı baya eskiye göre olmuyor artık bide sabahları bazen çapaklanıp kapanıyor gözü, sütümden sağıp damlatıyorum sonra da temiz bir mendille siliyorum gayet iyi oluyor korkmayın açılır Allah’ın izniyle 🤲🏻