Merhaba anneler 3 aylık bebeğim var tek gözü sarı iltihap şeklinde çapak toplayıp aynı zamanda akıyor doktor göz damar tıkanıklığı olduğunu söyledi çapaklanma için bir damla verdi ve çözümün göz masajı olduğunu ilacın sadece çapaklanmayı tedavi edeceğini düzelmez ise 1 yaşından sonra ameliyat olması gerektiğini söyledi. Bu tıkanıklığın masajdan başka çaresi yokmu konu hakkında bilgisi olan anneler yorum yaparsanız çok sevinirim zaten doktorun verdiği damlada fayda etmedi çapaklanmasına 1 aydır üzüntümden sütüm kesilecek diye korkuyorum😭