cydcvk öncelikle geçmiş olsun, yorumlarınızı okudum, bebeğiniz yenidoğan yoğun bakımdaki kalp takiplerinde kalp atımlarında sorun yoksa enfeksiyondan dolayı yaklaşık 7-10 gün antibiyotik tedavisi alıp taburcu olabilir. Sütünüzü sağıp buzla beraber teslim ediniz, coronadan dolayı ziyaretçi yasağı olabilr yoksa görüş vakitlerinde öğlendir muhtemelen emzirin, sizin kokunuz iyi gelecektir ve sütünüz bebeğinizin hastalığına göre salgılanacak evet zor bir süreça ama geçecek merak etmeyin