Benimde başıma geldi aynı durum 5 gün sepsis yani idrar yolu enfeksiyonu olduğum için bebeğimi yoğun bakıma aldılar kanında enfeksiyon vardı zor günler ama korkma geçiyor gerçekten antibiyotik tedavisi uygulanıyor hergğn benim doğum yaptığım hastane alıyordu yoğun bakım ünitesine bizi ordan biliyorum ve hemşireler çok iyi bakıyorlardı gelmeyen annelerde vardı