Deletedmom280 tatlım ben 16 bin tl ödedim doğum ücretim ve dr ücretim toplamda🙌🏽 Bana doğumun sabahı bebeginde enfeksiyon olmuş kakalı doğduğu için denildi ve ben bebegimde bigece gecirdigimde öyle birsey sezmediğim için evime aldım götürdüm sorduğumda günlüğü 3,5 milyar denildi soracak birsey yok sonuç olarak çoğu hastane alıuor sizin şansınız varmış evet normalde alınmaması gerekiyor ama hast yönetimine bağlı 🦧