Gmzsgt iki kere gittim kontrole ilkinde karnımdan baktı kaymamis dedi sonra bir ay geçti gittim bu defa alttan baktı kaymış dedi ipleri görünüyor çok aşağıda hiç rahatsızlık vermedi mi dedi bende hissetmedim dedim sonra çıkardı enfeksiyon olmuş dedi gösterdi ama çok çok az olmuş yeni başlamış iyiki de gelmişsin dedi sık sık kontrol olmak gerekiyor canım ben tesadüf gitmiştim sorun yoktu başka bir şey için gitmiştim