Gmzsgt hiçbir belirti olmadı tesadüf kontrol e gittim kaymış dedi çıkartınca da enfeksiyon olmaya başlamış dedi fitil verdi neden kaymış olabilir ki dedim bazı rahim kabul etmez bünye meselesi dedi tekrar takacati istemedim düşünmüyorum artık keşke sorun olmasaydı kafam rahattı artık kafam hiç rahat değil iki sezeryan doğum yaptığım için