Muhammedikra Alpim bende şuan doğum kontrol hapı kullanıyorum ama spiral taktırmayı düşünüyorum ama çok korkum War ya bide normal doğum yaptım masaya çıkmak beni korkutuyor
Pamukprenses Muhammedikra normal doğum yaptıysanız emin olun o kadar acımıyor ve 5 dk kadar kısa sürüyor normal doğum da saatlerce sancı çekiyoruz bu hiçbirşey yani
Seymahamza Muhammedikra öyle bir niyetiniz varsa gidin bence ben de aşırı korkuyordum sonra dedim ki iki dakikalık iş normal Doğum yapmışım ne korkacağım 😊
Pamukprenses Deletedmom444 bayağı sürmüş ya kan değerlerim zaten sıkıntılı şimdi de 3 gündür yoğun şekilde kanamam var Allahım daha kaç gün sürecek acaba diyorum 😓
Deletedmom444 HsnaaE kişiden kişiye değişir denemek lazım ablamda beş senedir hiç sıkıntı yokken bende bir ayda sıkıntı oldu
Pamukprenses Seymahamza hımm dediğiniz hastaneyi biliyorum ben Maraşlıyım doğumu o hastanede mi yaptınız?
Seymahamza Deletedmom444 ben de dün doktora mesaj attım kontrole geleyim mi diye şikayetin var mı dedi akıntı dışında Yok dedim takınca kontrol ettim zaten ama istersen gel bakarım dedi
Muhammedikra Seymahamza bende normal doğum yaptim aslında o masaya çıkmaktan korkuyorum ben yaa insallah cesaretimi toplayıp gidicem
MSG102915 Burcakmstftmr evet ilk hastalığımı bekleyip hemen gidicem yoksa herşey için çok geç olacak çünkü kaçıyorum eşimden resmen çok istiyor.
Pamukprenses Elifmuhammeet 10 gün bayağı sürmüş ya kaybettiğimiz kanları nasıl alacağız acaba benimde 3 gündür yoğun şekilde kanamam var Allahım daha kaç gün sürecek acaba diyorum 😓
Deletedmom444 Pamukprenses azalarak 12 gün canım bende kansizim doktor çok etkilemez dedi pekmez ye sürekli kan ilacı kullan