Ktugba21
Ben bir öğretmenim ve sizin gibi genç yaşta evlenen kız öğrencilerim var malesef.. onlara hep şöyle derim lütfen okuyun lütfen kendinizi geliştirin ayaklarınız yere her anlamda sağlam bassın. Ancak böyle kendinizi kanıtlarsınız, evlilik çok ciddi ve ancak kendi kişiliğiniz oturduğu zaman 30 lu yaşlara yakın verilebilinecek bir karardır. Acele etmeyin ve evliliği kaçış görmeyin. Sizin için tabi artık bu söylediklerimin anlamı yok. Ama sanmayın ki sizi kınıyorum, sanmayın ki kötü anlamda eleştiriyorum. Umarım hayat istediğiniz gibi düşlediğiniz gibi olur… Doğru araştırmaları yapın bol bol okuyun, doğru bilgiler edinin,profesyonel destek alın( sonuçta bizler uzman değiliz, ancak deneyimlerimizi aktarabiliriz)çevrenizdekilere karşı ancak böyle sağlam durabilir ve onların dediklerini dinlemeden kendinize güvenle bebeğinizi büyütürsünüz. Ben bile bebeğimle büyüyorum 38 yaşımda…Siz de onunla büyüyeceksiniz ama önemli hatalar yapmadan düzgün bilgiler edinin. Lütfen 2 aylık bebeği bastırmayın kimseye de bastırtmayın ya da başka akıl almaz şeyler….