Ktugba21 daha çok küçük basmaması çok normal herşeyin vakti zamanı var her bebekte aynı olmuyor ama 2 aylık bebekten basması beklenmez ayağının gücünün kuvvetinin olması yeterlidir ☺️ O şuan yüz üstü yattığında kafasını kaldırmaya çalabalamı kaldırması lazım sonrasında ay ay herşey oturuyor yerli yerinde zamanla oluyor ben 4 5 aynına kadar ayağına bassın diye zorlamadım 5 6 ayından sonra denedim çünkü ilk aylarda zorlamak sağlıklı değil bebekler için gücü vardı basıyordu zorlamadım 10 sn felan durduruyordum o kadar gücüde varmış bebeğinin hiç sorunu yok bence zorlama ilerde zamanı geldiğinde basar ayaktada durur 🤗