Ktugba21 senin nasıl panik olabildiğini anlıyorum ama gerçekten çok erken büyükler malesef aceleci sanki biz herşeyi ilk bir kaç ayda yapmışız bitirmişiz gibi sabırsızlar benim kızım ayaklarını çok sağlam ve aktif kullanmasına rağmen özellikle ilk 6ay hiç basmadı direk kendini saldı doktor bile nörolojiye gönderebilirim dedi kızım yürüyene kadar bizimle inatlaştı biz ne zaman tutsak kendini bıraktı her çocuğun gelişimi farklı telaşlanman için çok erken ama normali 5-6.aylarda hafif hevesli olmasıdır ki o aylarda da tam bastırılmaması lazım benim kızımda o da yoktu