Ktugba21 Doğduğu zaman normal ama 2 aylık oldu hala ayağının üstüne basmıyo ama sinirlenince bişeye basıyo kucağıma aldığımda ayağının üstüne bıraksam bükülüyo normal mi sizce
Deletedmom322 Ktugba21 2 aylık bebek neden bassın ki? Basıyosa da zaten bastırmayın. Şu an başını tutabiliyosa yeterli 🤷🏻♀️
Bensum Ktugba21 siz ciddi misiniz?Yazık değil mi 2 aylık minicik bir bebek nasıl basabilir?????? Siz şimdiden bunu takıyorsanız kafanıza bi kaç ay sonra niye yürümedi diye çıldırabilirsiniz
Ktugba21 Merve acelemiz ne mi? Burda büyükler sürekli basık bu basık bu demekten psikolojimi bozdular ve kuzenimle aynı haftada doğum yapmama rağmen onun bebeği basıyo diye kıyaslama yapıyolar..tedirgin olmam normal değil mi?
Ktugba21 FerahKuzum evet tutuyo heerkes bi ağızdan bişe diyo psikolojim bozuluyo bişe olur mu diye soruyorum işte 😊🙄
yas_emin3467 Ktugba21 hayır normal değil. 2 aylık bebeği bastırmayın lütfen. Omuriliğine zarar verirsiniz Allah korusun.
Nurtupu Ktugba21 ayakta tutarken poposuna hafif hafif pat pat yapın basar o zaman ama daha çok erken taktik olarak belirtiyorum basması gerektiği zaman deneyin diye
Kuzey-41 Ktugba21 kıyaslama yapılıyor diye 2 aylık bebegi bastırmakta gercekten tuhaf benm oğlumdan küçük bebekler coktan diş cikardi ve desteksiz oturuyorlar ama ben hic kiyaslama yapmiyorum her bebek farklidir takılmayin böle seylere
FerahKuzum Ktugba21 çok haklısınız. Kıyaslama yapmaları çok saçma her çocuk kendine özeldir. Ama ne yazık ki byükler asla susmuyor asla memnun olmuyor her şeye bir kulp takıyorlar. İlk bebeğiniz sanırm sizin de etkilenmeniz de çok normal. İstedikleri kadar konuşsnlar sizin bebeğinizde herhangi bir gelişim geriliği yok 😊
Hunilianne Ktugba21 kuzeninizin çocuğunu da bastırmasınlar bence engel olun. Yazıktır. Bebeğiniz gayet olması gerektiği gibi ilerliyor.
Ktugba21 Merve Bensum Kurabiyeannesi BalDoruk Farkındaysanız kötü bişe yazmadım ben soru sordum sadece ters cevap verilecek bişe yok bunda bebeğinizi hiç mi kucağınızda dik bi şekilde tutuyorsunuz? Ayakları illaki hareket ediyodur aşşa yukarı bişe yapıyordur çocuğumu ben bassın diye bastırmıyorum kucağıma dik bi şekilde aldığımda ayaklarını hareket ettirmiyo büyükler de basık basık bu yürümez ilerde basması lazım çocuğun birsürü daha bişeler söylüyolar normal bi şekilde sordum yani böyle ters cevap verilecek bi durum yok..
Kurabiyeannesi 2 aylık bebek ne bastırılır nede oturtulur allah aşkına yapmayın acelesi davranmayın bırakın bebeğiniz yönlendirsin siz değil kimi bebek geç emekler geç diş çıkartır bu sorun olmadığı gibi erken yürümek vs beceri değildir yapmayın.
Ktugba21 FerahKuzum evet ilk bebeğim 18 yaşındayım o konularda bebekler hakkında pek bilgiye sahip değilim araştırıyorum elimden ne gelirse o nasıl olur bu nasıl olur da işte büyüklerin ağzı yok neymiş dikenin altından geçircekmişim sonra yürümezmiş hep bi batıl inanç koca karı lafları ama bazen de aklıma takılmıyo değil
Ktugba21 Hunilianne teşekkür ederim 🤗 engel olmaya çalışıyorum ben ona bişe desem bu benim 3. Çocuğum senin ilk çocuğun ben biliyorum bişeler de yapıyorum diyo bana da susmak düşüyo malesef
Deletedmom413 Ktugba21 Normal olmayan kuzeninizin bastirmasi canim Büyükleri bosverin Onlara kalsa hemen ayaklanmali dogdugunda basmali 3 aylik oturmali 6 aylik yurumeli vs vs vs
GoGirl Ktugba21 2 aylik bebegin basmasi erken ama bazen kiyaslama iyidir boylece eger bir seyler ters gidiyorsa erken teshis edilebilir.kiyaslancak sey var kiyaslanmayacak sey var.bazi seyleri yapma suresi uzundur ay olarak ama bazi seyler belli aylarda yapılmalıdır.endisenizi anliyorum ama bu konu icin basmasi gercekten erken telaslanacak zaman degil.
Dadam Ktugba21 büyükler daha neler neler dicek ler bu başlangıç takma hiç kimseyi 😉 basar elbet, döner elbet, acelemiz yok diyip geçin
Kurabiyeannesi Ktugba21 o zaman şöyle eğer anormal şüphen varsa basmasıyla ilgili ki bu ayda basması beklenmez doktoruna danış :) ters algılama.
Deletedmom413 Ktugba21 Dolmayin doldurusa gelmeyin Henuz kalcası bacaklari tasimaz kendisini Ve kalca cikigi yada baska bisoruna sebep olabilirsiniz Tembel iste basmiyor deyin gecin Ben oyle yapiyodum🤣