Benmde bebegımın sol gozu sulanıyor ve capaklanıyor bebegm 1ay küvözde kaldı eve cıktıktan sonra 12gun kadar damla ve enfeksıyon olusmasın dıye bırtane daha damla kullandık goz muayenemıze gıttık bırkac gun kullanmamızı soyledı sonra bıraktık 26sında tekrar gozmuayenesıne gıdıcez bakalım ne dicek doktor merak edıyorum bende masajı merak ettm nasıl yaptınız