Guneeess bunu her çapak başlığına yazıyorum ki moraliniz bozulmasın ☺️ Benim oglumda da doğduğundan beri vardı masaj yapamadım çok küçükken yapabildim ama sonra elletmedi ilaç vermedi doktor geçecek dedi ama gördükçe üzülüyodum her sabah çapaklanma oluyodu gün içinde yaşarma…Artık heralde operasyona doğru gidiyor bu olay diye düşünürken 9bucuk aylık olduğunda bi anda gitti iki hafta oldu hala bi kez bile çapak olmadı umarım sizinki de geçer eğer geçmezse de sanırım 1 yaşından sonra ufak bi operasyonla açıyorlarmış sıkıntı yapılacak bisey değilmiş 🙏🏻