Guneeess 2 aylığız sol gözümüzde geçmek bilmeyen bir yaşarma ve çapaklanma😞 anne sütü denedim masaj denedim.. devamlı ılık suyla temizliyorum ama nafileeee🥺
Pnck Guneeess goz yaşı kanalı tıkanıklığı olabilir. Benm bebeğimde de vardı. Gözüne masaj yaptım ve damla kullandık o şekilde gecti.
Princesmom Guneeess 3 aylığız doğduğu ilk günden böyle göz yaşı tıkanıklığıymış damla kullanıyoruz ve masaj yapıyorum hala öyle Burdaki postlarda denk geldim 1 yaşa kadar falan sürüyormuş , geçer inşallah
Guneeess Kaveda damlada kullandık bu hafta kontrol var tekrar doktora danışacağım. Bazen geçmiyor göz kanal tıkanıklığı oluyor diyorlar da yaşayan var mı merak ettim
SeydaPrc diraraa Bizde 2 aylığız sol gözümüzde geçmek bilmeyen bir çapaklanma var masaj da yaptırmıyor. ılık suyla mendili ıslatıp siliyorum gözünü. Doktor 1 yaşa kadar normal dedi ama insan korkuyor
Guneeess SeydaPrc benimki de artık masaj yaptırmıyor. Sık sık temizliyorum ama bu hafta doktorumuza tekrar danışacağım😞
tnaa2201 Guneeess canım bizim 4 ay sürdü en son çare göz doktoruna götürdüm bana bi masaj şekli gösterdi yaptım 2 gün sonra yok oldu daha önce çay demi anne sütü daha neler denedim geçmemişti hepsi boş en iyisi masaj
Princesmom tnaa2201 öyle mi 2 günde mi😳ben de ilk iki ay yanlış yapmışım son bir aydır doğrusunu yapıyorum ama artık kızım izin vermiyor 😬
As1ioz Guneeess anne sütü mikrobu beslermiş doktorlar cok kızıyor canım bizimde damla ve masajla gecti
Linva Ilık çay oneren doktorlar var ama bebeginiz için olabilir mi bilmiyorum. Onun dışında bol bol masaj yapın eğer açılmazsa operasyon gerekiyor.