Nill19 canım burda herkes aldırma günah gibi cümleler kurmus yani olayın günah olan kısmına değinmiş ama ben şöyle dicem…bi bebegin daha var onun sana ihtiyacı var anlattıgına göre zor bi süreç de yasamıssın Allah tekrarını yasatmasın, tekrar aynı seyleri yaşamak istemiyorsun haliyle korkuyosun
kısaca bakabiliceksen dogur yoksa aldırma demesi kolay yani ben böyle düşünüyorum benim düşüncem doğurup dogurup yetememektense doğurmamak,..günahını biliyorum o da senin canın parçan ama mesela ben 2.konusunda kendime güvenmiyorum maddi manevi bakmak konusunda şuan bebeğimin bana cok ihtiyacı var zaten tüm günümü enerjimi alıyo bi bebek daha bana agır🙄