Nill19 zor süreçlerden geçmişsiniz tabikii korkuyorsunuzdur, ancak yıllarca uykularınızı bölecek, keşke yapmasaydım diyeceğiniz bir şeyi yapmayın. İki kardeş bir arada büyürler siz sadece 2 sene biraz zorlanacaksınız ancak ondan sonra sizin keyif zamanınız inşallah. Kötü düşünceleri atın aklınızdan. Allah ol der olur, bizim müdahale etme hakkımız yok… hayırlısı olsun hakkınızda bol bol dua.