Deletedmom305 Şuanki yazına cevap sekline teşekkür ederim , eminim hissedebiliyorum yaşadığınız zorluğu dedigim gibi her annenin allah korusun yaşayabileceği sorunlarımız olmuştur eminim bende sizin gibi çok ağladım evladım için , ilk ögrendigimde hayattaki kızımı annemm diye severken içimdekine haksızlık yaptıgımı o merhameti allah kalbime zaten verdi , Allah kimseyi şaşırtmasın inşallah karnımdakinide sağlıkla kucagıma alırım ama inanın bana şu durumdaki birine bu son yazınızdski gibi yaklaşım iyi dilek yetiyor 🙏🏼 Belki ihtiyacım olmaz belki unuturum bile bu yazışmalaeı ama suan iyi hissetmemi kafamdakilerin şekillenmesine yetiyor. Ben yine d eherkesin kendi kararı saygı duyarım dediklerinde dogrusur muhakkak , teşekkür ederim