Cihangiriinannesii Sizi neden ortak edeyim , bu bebek olurken sizdemi benimleydiniz saçma sapan konuşmayın lütfen şuanda hayatımda kimsenin haberi yok ve bir kaç kendime getirecek cümleye ihtiyacım vardı hemcinslerimden malesef ne kadar kötüleşebileceğinizi de görüyorum ama aldırmak aldırmamak bu tabiki benim tercihim ama ne olursa olsun bu tarz bir yaklaşımdaysanız yazmanıza , okuduysanızda iyi dileklerde bulunup hayatınıza devam etmek bu kadar zor olmamalı. Bu postu okuduğunuz için cehenneme gitmeyeceksiniz merak etmeyin.