Merhabalar , kasım dogumlu prematüre bebegim var istemeden kazayla 2. bebege hamile oldugumu ögrendim 2 gün önce kürtaj için randevu aldım direk ama haftaya oldugu için düşünme zamanım oldu istemsizce , günahını sevabını kesinlikle biliyorum ama daha cocugum 6 bucuk aylıkken hamile kalmayı bırakın seneler sonrasındada istemiyordum böyle birşeyi , aldırıp aldırmamak hala askıda aslında erken doguma tekrar sebep olurmu olmaz mı buna bağlı , e bir de tabi 1 sene arayla 2. sezeryan ameliyatı nasıl olur onuda bilmiyorum ? Daha doktora gitmedim bilgisi olan yaşayan varmı böyle bir durumu