TalentedMom Nill19 yapmayın canım kıymayın o masum bebeğe Allah verdi Allah alır üstesinden gelebilirsiniz iyi düşünün 🙏
Nill19 Cihangiriinannesii Buraya gelip yorum yapmak içinde kimse seni zorlamadı Ne kadar bencilsiniz ! Kimseden böyle bir beklentim yok olamazda.
ZeynoEce Nill19 doktorlar anne bedenş toparlamadan 2 sene içinde tekrar gebelik istemiyorlar birde sizin tarafınızdan bakarsak küçük bir bebek ve emmesi gerekiyor. Eğer bebeğinizin erken doğmasında genetik kaynaklı birşey yoksa sizin hayatınızı tehlikeye sokmayacaksa doğurun ikisi birden büyüsün. Yardım almanız çok önemli
B123 Bende istemediğim bir gebelik geçirdim tabi kürtaj asla düşünmedim çok günah ama bebegim 8 haftalık kalbi durdu ve inan insan çok üzülüyor sonradan pişmanlık seni bitirir bence hemen tövbe et başına gelmesin inşallah Allah büyük beraber büyürler
Pinkbery Nill19 ilk bebeğine yetmeyi düşünürken ikincisinden vazgecmek 🤷. dünyaya henüz gelmedi diye neden diğer kardesinden daha şanssız olmak zorundaki😟 elbette ki zor şeyler yaşamışsındır ona hic süphem yok ve inşallah bir daha yaşamazsın. Ama sağlık sorunun olmadığı sürece naçizane fikrim bebeğini dünyaya getirmen olur.. Allah yardım edecektir hiç şüphen olmasın☺️
Furkansmomy Cihangiriinannesii iyi de ben aldır demedim ki 😂 bakabilceksen doğur dedim sonuçta bir can dünyaya getiriyosun maddi manevi yetemedikten sonra yazık değil mi bebişe
Gozde22 Nill19 özür dilerim postu yeni gördüm bi sıkıntım yok sadece biraz da cabuk yoruluyorum okadar
duruliyasmom Nill19 ben de erken doğum yaptım. Ama kızım 9 aylıktı hamile kaldığımda. Bu gebeliğim muhteşem ötesi rahat. Aldırmayı aklından bile geçirme bence :)