Aselyigit Zeynep2304 bence yaptırın yakalansa bile en azından hafif atlatır ben yaptırmadığım için çok pişman oldum.
Aselyigit Bsr06 rabbim kimseye yaşatmasın bu durumu çok şükür bugün durumu düne göre çok çok iyi patates muz vs yedirmeye çalışıyorum, iştahsız ama azda olsa yiyor. Anneler için en zor dönemlerden biri sanırım. Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun
Mom8 Aselyigit evde atlatamaz. Serum tedavisi şart. İshal ve kusma ile ciddi şu kaybettiği için enfeksiyon değeri yükselmiştir. Sıvı desteği çok önemli. 3 4 günlük tedavi ile kendine gelir inşallah. Oğlum 14 aylıkken geçirmişti çok çok geçmiş olsun.
Minikkmucizem 2828 burdakileri okuyunca yaptırmaya karar verdim canım rabbim hepimizin yardımcısı olsun yavrularımızı korusun
Montana Funda16 çay kaşığı ile kendi sütümü ağzın içine dökmeye çalışıyordum onu da reddediyordu damla damla da olsa saatlerce bu şekilde besledim hastaneye yatmadan atlattık. Sıvı kaybı kritik olabilir. Bıngıldağı çökebiliyor. Doktor ilk ona bakmıştı. Biz bir de prematüre idik. Çok şükür atlattık. Siz de kaşıkla besleyin ya da alıyosa biberon.
Funda16 Montana aynen doktor baktı bıngoldağa gayet iyi dedi dün şimdi beni güzel emiyor dün reddetti sandım ama akşam bugün iyi emiyor şükür peki ne zaman geçtiğini nasıl anladınız en çok günde 4 kez yaptı kakasını aslında yani sulu kakadan şüphelenmesem belirti yok kaç gün oldu başlayalı ne zaman biter nasıl anlayacağım
Montana Funda16 1 haftaya tamamen düzelmişti kakası. Yani ishali bitmişti. Normalde sarı pütürlü olurdu kakası. Rota zamanı yeşil, sulu ve fasulye gibi tanecikliydi. Siz beslenmesine dikkat edin. Anne sütü onu hızla iyileştirir.
Yepisyenianne Aselyigit canım benim oğlum rota geçirdi. Alerjiden dolayı aşı olamamıştı. O kadar hızlı bulaşıyor ki. Hatta biz sağlık ocağında kaptık. Çok zor ama muhakkak sıvı alımını arttırman gerekiyor. Sürekli emzir ve mama ver. Ateşini kontrol altında tutman gerekiyor. Zaten hastalığı inşallah geçirince doğal olarak aşılanmış olacak. Allah yardımcın olsun
Mora @Aselyigit Çok çok geçmiş olsun, rota geçiren birinin kusmuk kalıntısı ve dışkı kalıntısı ile bulaşıyor hemencecik demişti doktor bize çok kolay bulaşan ama çok zor geçirilen bi hastalık bol sıvı desteği sağlayın ama evde çok zor geçer diye biliyorum. Aşısı var mıydı acaba?
Golce123 Aselyigit serum sart izotonikli muhtemelen 2 adet kilosuna goru serum takiyolar ondan sonra toparlar ama ishali devam eder oyuzden korkmayin
Funda16 Montana siz rota geçirdikten sonra aşısını yaptırmış mıydınız biz de atlattık gibi doktorumuz geçirmiş dedi aşığa gerek yok dedi aşıyı almıştım yaptırma konusunda kararsıxım başka bir doktorda yaptır demişti
Montana Funda16 yaptırdık. Acildeki doktor da kendi doktorumuzda yaptırın dedi. Kreşe başlayınca ilerde yeniden geçirme riski olacak. Aşı ile daha hafif atlatılıyor. Şu an hastalığı geçirmiş olmak ilerde hafif atlatmayı da sağlamaz; hiç rota olmamayı da garanti edemez. Karar sizin :) çok geçmiş olsun. İnşallah bir daha olmaz hiç birisi
zeynan Aselyigit Aşısını yaptırdığımız için evde bir gün yüksek ateş oldu, ishali de çok az yaptı 3 günde iyileşti elhamdulillah. Aşı çok önemliymiş rotada yakalanınca anladık. Biz ateşini bir gün yaşadık ama o bile çok zordu.
Funda16 Montana evet aşıyı aldım zaten 3.ayda yaptırayım bende tekrar tahlil yaptırıp negatif olduğunu gördünüz dimi ondan sonra yaptırdınız aşıyı heralde ay çok soru sordum ama hiç bilgim yok