Funda16 ben de çok sorarım sormaktan çekinmeyin, çekinmeyelim. Bebeklerimiz için her şey :) biz yeniden test yaptırmadık açıkcası. Çok gerek var mı bir doktorunuza sorun. Eğer o aşı taraftarı değilse bu aşıyı siz de yapabilirsiniz. Daha önce forumda yazılmıştı ağza şırınga ile. Bizim doktor kendisi yaptı. Ben emzirme pozisyonunda bebeği tuttum o esnada. Hatta birazı dışarı aktı. Çok azını da yutsa yeterliymiş. Asm deki hemşireler de yapabilir.