Aselyigit benim kızım da 6 aylıkken yakalanmıştı. Aşı yaptırmadım ben yan etkilerinden korktuğum için. Ateşini düşüremiyorduk, şurup içmiyordu bir şey yemiyordu emmeye bile çok isteksizdi. Doktor 2 kere eve gönderdi o zaman influenza salgını var diye. Ama biz evde çok zorlandık zaten zayıftı kızım ateşini kontrol edememekten ve sıvı kaybının çok olmasından korktuğum için özel odaya yatış yaptırdım. 2 gün kaldık. Serum taktılar. Ateşi kontrol altında kaldı. Sürekli emzirdim. Bir de maflor damla verdi doktor ishali kessin diye. Çok zor günlerdi Allah yardımcınız olsun.