Benim oğlumda 8 aylıkken kusma, ishal, iştahsızlık, yüksek ateş şikayetiyle acile gittik, sıvı kaybı olduğu için serum verildi, gaita testi alındı ve rota pozitif çıktı, mide bulantısı için damla, bağırsaklar için zinco ve bir probiyotik damla ile eve geldik, yaklaşık 2 gün daha bu şekilde devam etti ve ilaçlar etkisini gösterince iyi oldu. Inşallah en kısa zamanda iyi olur kızınız