Benim ucumda hiç yok ilk başlarda sağol biberonla verdim sonra baktım olmuyor sağ sag ben uykusuzluktan bitap düşmüştüm artık silikon ucla emziriyorum xokt güzel doyuyor arada ucum çıkınca kendimi deniyorum çekip bazen bir iki tutuyor bazen anlıyor ucu cikardigimi tutmuyor 45 günlük oldu böyle devm ediyoruz tek sıkıntım üstümüz başımız süt oluyo emerken kafa atıp dökuyo sütu falan eliyle cekiyo falan savaş yapar gibi beslenme yapıyoruz ama olsun napalım yeter ki anne sütü alsin varsın ben uğraşıyim 😊