Minnos01 insanların ağzını kapatamazsın maalesef ama onu çok dert etme benim de hiç yoktu çocuk emdikçe biraz çıktı çocuk ondan alıyordu sütü sıkıntıda olmadı biraz sinir bozucu biliyorum milletle baş etmek ama sessiz kalmak en büyük tepkidir aslında onlara sallama çocuğunla ilgilen gerisini unut gitsin evin kapısını kapatıyorsun ya kapattıgında öyle insanları da kapının arkadasında bırak çünkü insan çok yıpranıyor onlarla savaşırken hiç uğraşma derim