Aslında biraz bebekle de alakalı eğer emmek istiyorsa çeker çıkarır ama çok da istekli değilse zorlar kendini. Benim hiç yoktu biraz o emdi biraz ben pompayla zorladım derken çıktı ucu. Bu arada çok yara oluyo ben kıvranıyordum emzirirken . Bir de bana uca gerek yok bebek zaten kahverengi kısmı ağzına alması gerekiyor demişti hemşireler.