minigim16 öncelikle korkma telaşlanma hemen hemen bütün bebeklerde olan birsey bu . Bebeklerde ilk doğdukları sırada bilurubin diye bir madde fazla ve onu beslendikçe atmanın tek yolu dışkılama ile vücuttan atılıyor . Gün içerisinde sık sık emzir eğer sütün yoksa mama vermekten çekinme yükselmesinden ve sürekli kan verdirip takipte kalmaktansa ileri ki derece hastaneye yatırmaktansa vermeni oneririm. Cunku ben o hatayi yaptim illa anne sutu diye tutturdum . Ne yazik ki değerleri yükseldi . Ek olarak geceleri kendi uyku bandımı bebegimin gozune bırakıp mavi ışıkta yatırıyordum. Bir diger alternatif banyo suyuna altın bırakıp o su ile onu yıkamak iyi geliyormus anneanne önerisi ve denedim 😊 bir diğer önerimde topuk kanı ile ilgili mutlaka bebeğin tok karnına götürmelisin çünkü bebek aç olunca değerler ya yüksek yada dusuk cıkıyor böyle oluncada tedbir amaçli yine topuk kanı alıyorlar .(eğer bi hastalik varsa zatan 2 . De aynı çıkıyor .) Umarım yardımcı olabilirim , çok geçmiş olsun şimdiden