minigim16 ilk başta 2 saati bekleme ben 1 saat 1,5saatte bir uyandırıp emziriyordum. Önemli olan bebeğin yüzündeki sarılık değil göğsüne parmağını hafifçe dokun çek, sonrasında teni beyaz mı sarı mı olduğu. Yüzündeki fizyolojik sarılık oluyor. Baygın gibiyse sürekli uyandırıp emzirmeye çalış, uslu çocuk falan diye kendi haline bırakma Allahın izniyle birşey olmaz ☺️