minigim16 biz topk kani icin gittigimizde dr goz karari demisti hafif sariligi var ama obemli bise deil diye. Herhangi bi tahlilfalan yapmadilar. Benim ebem demisti 1 haftada bi cocuk dru gorsun diye. Sarilik degeri icin 1.haftada cocuk dru tahlil isteyip bizi bilgilendirmisti. Saglik ocagi bakmamisti yani ama sadece bizim saglik ocagimi bakmiyordu yoksa heryerde mi boyle inan bilemiyorum canim. Topuk kani icin gittiginizde bi sorarsiniz. Bi de cocuk dru bana yuzunde sarilik olabilir ama asil anlayacaginiz yer bacaklaridir demisti