EzgiDuru 2 gün hastanede yattım 3. Gğn eve geldim kapıdan girer girmez duşa girdim 😊 hastanedeyken dikiş yerime su geçirmez bant yapıştırmışlardı o yüzden yaram ıslanmamıştı çıktıktan sonrada fön makinası tutup kuruttuk orayı sonrasında da gün aşırı banyobyaptım.