Sevgik 1 gece kaldım hastanede sabah taburcu oldum eve gider gitmez duş aldım su geçirmez bant yapistirmislardi😊
busrasolak EzgiDuru 3.gün çünkü doktorum öyle önerdi ve bantı da çıkardım bantsız bir şekilde duş aldım ve iyice kuruladım sonrasında açık kaldı nemli kalmaması önemliymiş böyle yapmamı söyledi ve hiç sıkıntı yaşamadım