EzgiDuru canım iç korkma bende de yoktu bandaj eve geldiğim gün değil ertesi günü yap dediler bana pansuman yapmışlardı dedikleri gibi yaptım yara açık olduğu için şişme yapabilir korkma sakın yaranın üstü şişiyo suyu görünce banyodan sonrada saç kurutma makinesiyle iyice kurut yaranı geçmiş olsun 😊