Kbra89 Serebral palsili yeğenim var benim çok ağır değil orta düzeyde. Bebekken kütükten farksızdı hareket edemezdi, çok geç oturdu ve sadece oturabildi uzun süre. 18 aylık yürümesi gerekirken emekleyebiliyordu. Şu an 8 yaşında oldum olası fizik tedavi görüyor. Ancak elini tuttuğumuzda yürüyebiliyor. Kendi kendine desteksiz hala yürüyemiyor, Bunları anlatıyorum ki bebeğinizin aslında normal olduğunu görebilin diye. Tabiki kontrollerinizi aksatmayın ama anlattığınız şeyler sağlıklı bir bebeğin davranışlarına benziyor.