Hbbsnnplt benim bebeğim prematüre doğdu 35.haftanın içinde. yaklaşık 4 aylık civarı tutmaya başlamıştı başını ama her bebeğin gelişimi farklı ben bunu çok iyi anladım mesela benim bebeğim 11.ayda desteksiz oturabildi ama çogu bebek 7.aydan itibaren oturuyor bence bir aya kalmaz başını dik tutmaya başlayacaktır Allahın izniyle ama içiniz rahat etmesi açısından dr da danışın bence