Kbra89 onun doğum anından itibaren belliydi çoklu yetersizlikleri mevcuttu ( çarpık bacak, şaşılık, işitme bozukluğu, yüzde şekil bozukluğu vs) işitme olmadığı için konuşması da olmadı şu an 20 yaşında ve hala bez bağlanıyor o yüzden dedim basit bişey değil bu hastalık başka bi doktora götürmenizi ve mümkünse çocuk nöroloğunun görmesi iyi olur