Bizim de 3 yıldır niyetimiz aynı ama hiç nasip olmaz 😒 geçen yaz baya domates attım, Carrefour da et ucuzlamıştı 10 kilo almıştım çeşitli. Gel gör buzluğum bozulmuş ben yurtdışındayken hepsi çöp. Bu sene oğluşuma göre çilek, kuşkonmaz, kiraz, koydum. Büyük buzluk alabilirsem yine domates şansımı denemek istiyorum. Ama sonucunda bol şans ve bol bereket diliyorum 🍀