Kızlar ben eşimle bu sene bı bahce aldık ve icini komple ektik dedikki sağlıklı beskenelim kendimiz yapalım yiyelim simdi bide dondurucu alicaz mahsulümuz çıkarsa dondurucuyu doldurmayi düşünüyorum ama neler yapip koyabilirim böyle kışlık yapan varmı salça yapicaz melemnlik birsyeler koyucaz sizin onedidgijiz başka neler var farklı da olabilir yazarsanız bilgi edinmek istiyorum kızımda ek gıdaya gecicek onsds faydası olur hem yaotiklarimin yazarsanız sevinirim liste yapicam şimdi neler yapabriim diye yavaş yavaş çıkmaya başladilar