Ada123 ay canim kendimi gordum valla bizde öyle yapmistik 😊 kendim yazmisim gbi oldu . Salcani yap kendin salcan gbi olmuyor bnde kendim yaptim salcami ilk defa 😄 kocamla gecen sene guzel motive oluo insan , tursunu kur, melemenli yap , bamya ekersen dogra hazir stokla, fasulyeni az kavur stokla , kurutmalik yap stokla , bz hep ordan yedik valla . Ama patlican kurutup kiyip stoklamak iyi olmuo cekirdeklenio benden tavsiye yapcaksan oy içini kurut