Benim gittigim hicbir doktor 6 ay oncesi su verdirmedi en basindan beri mama anne sutu gdyrz mama yaparkn de su kullaniosn anne sutu de karsilio verme dediler smdi 6 aylk oldu ek gdya gcnce suya da basladm yapilan mama 1 saat snra icmeydse dokulmesi gerekiyor suyu kaynatyrm termosa koyuorm sogrsa iliklastrp cezvede oyle yeni mamyi yapiorm kaynatsam da her zaman icme suyu kullanyrm