TalentedMom Merhaba ☺️Bende mama veriyorum ve kesinlikle termos tavsiye ediyorum , çok büyük kurtarıcım her yerde evde ya da dışarda . Mamayı yapıp koymuyorum içine, mama suyunu hazırlıyorum . Sürekli su kaynatma derdim yok , Acıkınca hemen hazırlayıp veriyorum . Evde kullanmak için 750 ml , dışarda ise 500 ml daha küçük termos kullanıyorum . Dışarda da olsam şipşak bebeğimin maması hazır, çok rahat 😌☺️