TalentedMom bolca su kaynatın kavanoza koyun her öğün kaç cc veriyorsaniz o kadar alıp ısıtın sürekli kaynatıp soğumasını beklemek acı verici oda sıcaklığında 3 saat bekleyebiliyor hazırlanan mama doktora sormuştum anne sütüyle aynı dedi oda sıcaklığında 3 saat bekleyebilir demişti doktorum artan mama oluyor 3 saati geçerse döküyorum ki geçmiyor