Merhaba anneler;
Sütüm yetersiz kaldığı için bugün Hipp mamasına başladık kaynatıp ısıttığımız suyun belirli derecede olduktan sonra mamayı hazırlıyorum fakat sürekli kaynatıp ılıklaşmasını beklemek çok vakit kaybı geldi bana kaynatıp suyu soğutsam mama vereceğim Zaman ılıklaştırsam olur mu bir de hazırladığım mamayı oda sıcaklığında ne kadar saklayabilirim?