Gamzeli03 evet ek gıdaya da yeni geçmişsiniz , en azından tam alışana kadar bekleyin , bebeğiniz daha önemli tabiki de 😊 bende 6.aydan sonra spora basladım , o zamana kadar göbeğime ya da kiloma hiç takilmadim , gündüz yememe dikkat etmedim sadece aksam 7 den sonra yememeye calistim , ona ragmen 4 kilo verdim.65 te takili kalinca bu detoksa basladim 😅 sizde halledersiniz yapılamayacak birşey değil.😊