Arkadaşlar takip edenler için yazıyorum 2.günün sonu bu sabah tartıldım 63.8 çıktı.yaklaşık 500 gram falan daha gitti.bugün son gün yarın tartıldığımda bi 500 daha görursem toplamda yaklasik 2 kg vermis olucam 😍 ben 3 kg yu göremedim malesef , dün aksama dogru cok bitkin düştüm ve biraz aç hissettim o yüzden bir tane çeyrek elma yedim , etkileyip etkilemediğiyle ilgili bilgim yok ama 63 e de razıyım acikcasi 😀