Merryyy çünkü insanların fıtratında kirlenmek yoktur henüz beze alışmadığı için bezi açınca yapıyor sende götür wcye yaptır. Zaten üç günde ne zaman kaka yapacagını çiş yapacagını öğrenmiş olursun. Aranızda yeni bir iletişim kanalı acılır bebeğindn bezden farklı bir dünya oldugunu öğrenir. 3yasına gelip wc tartışması yapıp birbirinizi üzmektense şimdidn tatlı tatlı anlaşın işte☺️ Ti yöntemi dediğim yöntem arartırırsan wc iletişini hakkında bir cok bilgiye ulaşırsın. Bezsiz bebek diyede kitapta detaylı anlatıyor. Pişik vakalarınız wc kavgalarınız olmaz☺️ Aslında annanelerde bilir bebekler bezsiz duruyormuş hazır beze alıştıran bizleriz bir çok ülkenin kültüründe böyle bişey yokmuş duyunca bence baya şok olmuştum.Bende bir aylıkken denedim işe yaradı baktım wc yapıyor kakayı çişi çok değişik bişey 😃😃 Dahada ıslak bez pamuk bez kullanmadım yıkadım popoyu hep. Lazımlık aldım4aylıkken ne bilim farklı bişey. 9aylıkken tamamen wcye yapıyodu. Bezler hep kuruydu mesela. Kaka temizleme kötü koku muhabbetide olmuyor. Sen nasılsan oda öyle yaşıyor kirlenmeden mis gibi