Merryyy Ceylanceylin hiç bilmiyorum canım hamazincle travocort kullanmaya başladım bu akşam inşallah o etki eder
Ceylanceylin Merryyy inşallah eğer geçmezse çamaşır kili var toz halinde ondan al pudra gibi kullan oda pişik önleyici
Merryyy Cmertkul ıslak mendil kullanmıyorum canım pamuk kullanıyorum bez değiştirirken kuru tutuyorum ama biranda oldu bende anlamadım bezden olduğunu düşünmüyorum yaklaşık 100 ü geçkin aynı bezi kullanıyorum olsa bezden şimdiye kadar olurdu diye düşünüyorum pudra gözenekleri tıkatıyor dediler canım bilemedim kullansam mı kullanmasam mı
Merryyy Defnedilan34 yani ben yediğimde geçiyor dimi sütten peki bu ileriki dönemlerde de geçiyor mu yoksa böyle devam mı ediyor canım alerjik şekilde
Defnedilan34 Merryyy evet sen yediğinde ona da geçiyor bazen 3 yasa kadar sürüyor bazen daha az bazen daha canım belli olan bisey değil
Smgeco Çok krem denedim hiç biri işe yaramadı daha kötü oldu evde tesadüfen vaseline baby buldum ve kullandım çok memnunum bir günde geçirdi her açmamda kullanıyorum çok şükür hiç tekrarlamadı
Merryyy Smgeco dün akşam doktorumuzun verdiğini kullandım canım baya etki etti etmeseydi buradaki tavsiyelerden kullanacaktım teşekkürler ☺️
Merveeipek Wee baby’nin pişik kremini kullanın ben çok memnunum. Benimde oğlumun boynu pişik oluyor sürüyorum hemen kızarıklığı ve acısı geçiyor. Hem fiyat olarak da çok uygun. Diğer marka pişik kremleri hiç etki etmedi en iyisi wee baby bence.
Merryyy Merveeipek doktorumuzun verdiğini kullandım akşam canım etki etti eski kızarıklığı azaldı baya çok şükür 🙏🏻
Merryyy Defnedilan34 anladım canım inşallah öyle bişey yoktur doktorun verdiği kremleri kullandım etki etti baya
mucizeelifinannesi Merryyy hemen etki etti benim kizima kucuk tup klasik arko.kizim 7.5 aylik halen kullanirim
Merryyy mucizeelifinannesi doktorun verdiklerini kullandım canım etki etti azaldı kızarıklığı baya tamamen geçmezse kullanırım bunuda
Merryyy DenizAlpinAnnesi evet canım etti ilk sürmeden sonra yatıştırdı hemen eski kızarıklığı yok öyle az bişey kaldı oda geçer inşallah bi kaç güne 🙏🏻
Elifyasin Merryyy Valla canım bizimde o zmnlar pişik olmuştu travazol iyi geldi bize 3 günde geçirdi tabi bu süreçte pamukla sildim altını 3 günde geçti öneririm
Merryyy Elifyasin Travocort ve hamazinc kullandım canım dün akşam baya etkisini gördüm hala devam ediyorum inşallah en kısa sürede düzelir