Merryyy çok sevindim geçmiş olsun tekrar 😊 biz tahlil yaptırmadık hem bu pandemi dönemine denk geldik hemde kaka tahlili dahil sanırım kesin sonuç vermiyo.
Doktora kakasının fotoğrafını attım çoklu besin alerjisi gibi dedi çağırdı gittik muayene etti çok ufak kulak içinde kabuklanmalar vardı inatçı pişiği ne yapsak geçmiyodu ve kakası çok tuhaftı gerçekten korkmuştuk hatta…ben de sıkı bi diyete başladım tamamen vegan beslenerek zamanla geçti hatta vegandan da öte havuç patates bile yiyemiyorum 🙈